Tisdag 5/6-07
Idag så ska vi börja skriva manus. Vi har skrivit klart våran rap, vi ska nu bestämma var vi ska vara och hur vi ska framträda den. Vi hinner nog inte börja filma den här terminen men vi frå ta och träffas på sommarlovet så vi får ihop våran film.
tisdag 5 juni 2007
fredag 1 juni 2007
Lite sent skrivit:P
Heej, förra gången hann jag inte skriva men jag skriver idag den 1/6 -07 Fredag.
Förra gången satt vi och tänkte ut en text inför våran återvinningsrap.
Den ska innehålla infomation om återvinning och samtidigt ska de rimma.
Men allt de där är ganska svårt, men om vi sammarbetar bra så kommer vi få ihop en jätte bra rap :)
Förra gången satt vi och tänkte ut en text inför våran återvinningsrap.
Den ska innehålla infomation om återvinning och samtidigt ska de rimma.
Men allt de där är ganska svårt, men om vi sammarbetar bra så kommer vi få ihop en jätte bra rap :)
fredag 4 maj 2007
Återvinning!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
